3d panel تری دی پنل

09129251794

 

09115764800

 

پانل سه بعدی یا بتن ساندویچی ده‌ها سال است که صنعت ساختمان‌سازی در کشورهای پیشرفته از حالت سنتی خارج و روند صنعتی به خود گرفته‌است، از تبعات این تحول ویژگی‌هایی همچون سبکی، مقاومت، یکپارچگی، عایق بودن، سرعت در نصب، سهولت در اجرا و… است که فرایند تولید استاندارد و ایمن را کامل می‌کند.

 

ویژگی‌ 3d panel

 

پانل‌های سه بعدی با استفاده از نوع نسوز عایق پلی‌استایرنی (یونولیت یا کندسوز) خواص مفید بسیاری از جمله وزن کم، عایق صوتی و حرارتی (گرمایشی و سرمایشی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد)، استحکام و یکپارچگی مطلوب، سرعت در نصب (۵۰٪ سریع‌تر)، شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری مناسب و مقاومت در برابر زمین لرزه و فشار باد (تا ۴۰۰ کیلومتر در ساعت) دارند.

 

استحکام

 

دلیل استحکام دیوارهای سه بعدی خرپای موربی می‌باشد کهاز هر دو طرف به وسیله جوش به مش محکم گردیده و امکان انتقال نیروهای وارده را به صورت عملی به هر طرف میسر می‌سازد.

 

ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیوارهای سه بعدی، استحکام بی‌نظیر آن است که در نتیجه طراحی مناسب سیستم سه بعدی در تحمل وزن و عملکرد صحیح نقطه جوش‌ها در شبکه از طریق خرپاهای کشیده شده که کاملاً از هر نقطه به نقطه بعدی جوش شده و تعداد زیاد نقاط جوش بین هر دو خرپا و مش باعث تقویت شبکه گردیده‌است.

 

استحکام دیوارهای سه بعدی امکان عملیات نصب را آسان می‌نماید زیرا:

 

  1. خم شدن و شکستن دیوارها رخ نمی‌دهد.
  2. برای حفظ دیوارها در وضعیت مورد نظر نیروی زیادی لازم است.
  3. نصب درب و پنجره‌ها آسان می‌باشد.
  4. نصب وسایل مورد نیاز از تشکیل لوله‌های آب و برق و غیره ساده و سریع می‌باشد

 

ضد حریق

 

مقاومت پانل سه بعدی در برابر آتش به اندازه شبکه سیمی و ضخامت بتن بستگی دارد. مدل پانل بر اساس کد Astm- E84 مورد آزمایش قرار گرفت. نتیجه آزمایش بدین شرح بود که پانل به ضخامت ۵/۲ اینچ و روکاری در هر طرف ۵/۱ اینچ در هر طرف ۵/۱ ساعت دوام داشته و پانل خارجی به ضخامت ۵/۲ و روکاری ۲ اینچ در هر طرف ساعت دوام داشت.

 

هر مقدار بتن در هر طرف بیشتر باشد مقاومت در برابر حریق نیز افزایش یافته ولی هسته به هیچ عنوان نمی‌سوزد.

 

مشخصات فنی 3d panel

 

شبکه استاندارد از مفتول شماره ۵/۲ تا ۵/۳ میلی‌متر تا حداکثر ۸ میلی‌متر می‌باشد که با چشمه‌های ۵× ۵ سانتیمتر ساخته می‌شود. پوشش‌های بتنی از حداقل ۳ سانتیمتر تا ۵/۵ سانتیمتر می‌باشد که با توجه به باربر بودن دیوارها متفاوت می‌باشد.

 

3d panel قیمت و فروش تری دی پانلhttp://www.payapanel.com

 

ابعاد استاندارد پانل‌ها به عرض ۲۰۰/۱ متر و ارتفاع ۷۰/۲ به بالا ساخته می‌شود که بسته به مورد استفاده قابل تفسیر می‌باشد بتن پاشیده شده روی پانل‌ها به مقاومت حداقل mpa20 برای پانل‌هلی باربر و mpa15 برای دیوارهای غیر باربر استفاده می‌شود. مقاومت کششی مفتول مورد استفاده kg/cm2 4000 برای پانل‌های باربرو kg/cm2 3000 برای پانل‌های غیر باربر می‌باشد عایق استفاده شده از نوع پلی‌استایرن منبسط شده با دانستیه تشکیل شده که حداکثر شاخص گسترش شعله ۲۵ و حداکثر شاخص گسترش دود آن ۴۵۰ می‌باشد.

 

بتن ساندویچی، متشکل از یک لایه فوم پلی استایرن بین لایه‌های بتن است. برای تهیه قطعات از این نوع بتن، دو شبکهٔ فلزی میل گردهای بهم جوش خورده در طرفین یک فوم قرار داشته و بتن با استفاده از پمپ بر روی این سطح پاشیده می‌شود. ضخامت نهایی قطعه بتنی، در حدود ده الی دوازده سانتی‌متر می‌باشد. از مزایای این نوع سیستم سازه‌ای می‌توان به این موارد اشاره کرد:کاهش وزن ساختمان، صلبیت سازه و تغییر مکان محدود، توزیع مناسب نیروی زلزله با توجه به یکپارچگی خوب کف‌ها و دیوارها، کاهش قیمت تمام شده، کاهش سطح اشغال دیوارها، سرعت زیاد در ساخت و ساز، کاهش هزینه و سهولت در نصب تأسیسات برقی و مکانیکی، سهولت در اجرای بازشوها، عایق حرارتی و کاهش هزینه‌های مصرف انرژی در دراز مدت و عایق صوتی.[۱]

 

کشور ایران با دارا بودن شرایط اقلیمی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی خاص و بالاخص قرار داشتن اکثر نقاط آن در مسیر کمربند زلزله خیز جهانی و کمبود شدید مسکن، به واسطه رشد روزان افزون جمعیت کشور و جوان بودن بافت جمعیت ایران، نیازمند این تحول است تا از مصالح بهینه شده و از سیستم صنعتی تولید مسکن استفاده شود.

 

تری دی پانل (3D panel) چیست و چه مزایایی دارد؟http://www.3dpanelx.ir

 

همواره و در همه کشورها، خطر وقوع بلایای طبیعی به خصوص زلزله وجود داره. اما برای اینکه بتونیم از خطرات زمین  لرزه و بقیه بلایای طبیعی در امان باشیم، باید ساختمان ها رو مقاوم سازی کنیم. یکی از راه های مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله، استفاده از تری دی پانل هست. تری دی پانل یکی از بهترین محصولاتی هست که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده. اگر که می خواید درباره تری دی پانل یا پانل سه بعدی بدونید، در ادامه با پنل سیستم همراه باشید.

 

تری دی پانل (3D panel) یا ساندویچ پانل چی هست؟

 

همون طور که از اسم این محصول برمیاد، تری دی پنل، یک پنل یا صفحه سه بعدی هست. این محصول متشکل از یک لایه فوم (پلی استایرن) هست که بین دو شبکه فلزی مش (Mesh) قرار گرفته. این محصول، میتونه برای ساختمان سازی بسیار مفید باشه؛ چون میتونه مقاومت ساختمان رو به مقدار قابل توجهی افزایش بده و ساختمان رو ضد زلزله کنه.

 

چرا تری دی پانل ساختمان رو ضد زلزله میکنه؟

 

وقتی شما از پنل سه بعدی استفاده می کنید، به دلیل اینکه دیوارها و سقف ساختمون یکپارچه و به شکل یک جعبه (Box) هستن، توزیع بار و نیروهایی که به ساختمون وارد میشه، خصوصا زلزله یکنواخت خواهد بود . و مانند کانکس عمل میکند . یعنی اینکه فشار زیادی که به ساختمان وارد میشه، در قسمت های مختلف توزیع میشه.

 

مزیت های تری دی پانل چیه؟

 

قطعا مهم ترین مزیت این پنل ها که افراد زیادی رو جذب خودش کرده، افزایش قابل توجه مقاومت ساختمان در برابر زلزله هست که درباره اون در بالا گفتیم. با استفاده از پنل سه بعدی، علاوه بر افزایش مقاومت ساختمان، سازه شما در برابر صدا و گرما و سرما و رطوبت هم عایق خواهد بود. همچنین با استفاده از این پانل ها، ساختمان در برابر حشرات نفوذ ناپذیر میشه و علاوه بر اون، ساختمان شما در برابر آتش سوزی هم مقاومت بالایی به دست میاره. یکی دیگه از مزایای این محصول، کاهش زمان ساخت و آهن و بتن مصرفی هست. به علاوه شما در داخل ساختمان جای بیشتری خواهید داشت. شاید علاقه داشته باشید که درباره شاتکریت هم بخونید.

 

بهترین تری دی پانل رو از کجا تهیه کنیم؟

 

و اما برای اینکه بتونید کیفیت سازه تون رو دو چندان بکنید، نیاز دارید که از یک محل مطمئن خرید کنید. شما می تونید به راحتی از www.3dpanell.com پنل مورد نیازتون رو خریداری کنید. ما در ساخت این پنل ها سابقه زیاد و درخشانی داریم. همچنین در صورت خرید از ما، میتونید هزینه تون رو کاهش بدید و در عوض تری دی پانل با کیفیت داشته باشید. پس دلیلی وجود نداره که از www.aram3d.com خرید نکنید. میتونید به راحتی و با مراجعه به وب سایت، بررسی های بیشتر و خرید رو انجام بدید. همونطور که در این مطلب خوندید، یکی از جدیدترین و بهترین راه ها برای ساخت ساختمان های مقاوم در برابر زلزله و همچنین عایق، تری دی پانل هست. تری دی پانل همچنین میتونه به کاهش زمان و هزینه ساخت کمک کنه. پس برای بررسی های بیشتر و خرید بهترین پنل سه بعدی، به وب سایت 3d panel مراجعه کنید.

 

تری دی پانل چیست؟ سفارش ساخت تری دی پانل

 

ساخت تری دی پانل یا همان 3d panel باعث به وجود آمدن انقلابی بزرگ در صنعت ساخت و ساز و البته معماری شد. با استفاده از این پانل ها، روند ساختمان سازی متحول و به شدت آسان شد. از همین رو به تازگی در کشور با افزایش درخواست ها برای خرید و ساخت تری دی پانل روبرو هستیم. در نهایت این موضوع باعث شد تا ما برای آشنایی بهتر شما با این محصول و مزایای استفاده از آن، تصمیم به نگارش مقاله ای جامع پیرامون آن بگیریم.

 

تری دی پانل چیست؟ (what is 3d panel)

 

3d panel
3d panel تری دی پانل
تری دی پانل

 

نام دیگر این پانل های تری دی، دیوار پلاستوفومی است. البته مطمئنا برای شما مهم تر از نام آن، چگونگی ساخت و مواد به کار رفته در ساخت آن است که اهمیت دارد. این پانل ها ساخته شده از دولایه مشبک مفتولی اند. در بین این دو لایه، یک لایه پلی استایرن انبساطی کند سوز وجود دارد. 3 لایه مذکور، در نهایت با استفاده از خرپا های قطری به یکدیگر متصل شده اند. نحوه اتصال آنها به این خرپا ها نیز به صورت جوش و یا مفتول برشگیر است. در آخر پس از نصب این تری دی پانل ها، دو طرف آن را بتن ها به صورت پاششی پر میکنند (در زمان نصب).http://www.aram3d.ir

 

شاید وجود لایه پلی استایرن در میانه این ساختار باعث ایجاد سؤال در ذهن شما شده باشد. این لایه باعث استحکام بیشتر و در عین حال کاهش وزن تمامی سازه و ساختار یک ساختمان میشود.

 

کاربرد پانل های 3d چیست؟

 

از زمان اختراع و ساخت پانل تری دی، آنها همواره در ساخت سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه به طور کلی در مورد کاربرد این پانل ها به شما اطلاعاتی را ارائه میکنیم:http://www.3dpannel.ir

 

در ابتدایی ترین حالت، پانل سه بعدی برای استفاده به عنوان دیوار باربر در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. البته این موضوع به معنای این نیست که پانل های 3 بعدی قابلیت استفاده به جای دیوار های غیر باربر را ندارند بلکه این مورد نیز از دیگر موارد استفاده آنهاست. همینطور، این پانل ها به عنوان سقف نیز توسط معماران استفاده میشود.

 

علاوه بر تمامی اینها، در ساختمان هایی که نیاز به دیوار و سقف عایق باشند، پانل تری دی بهترین گزینه است. به دلیل ساختار چند لایه ای، آنها به خوبی در مقابل سرما، گرما و صدا عایق اند.

 

ساخت پانل تری دی

 

http://www.09115764800.ir 3d panel

 

قبل از اینکه برای ساختمان مورد نظر خود، به ساخت پانل تری دی و سفارش آن روی بیاورید بهتر است تا کمی نیز در مورد مزایای استفاده از آن اطلاعاتی را کسب کنید. اولین مزیت ساخت پانل تری دی، ضد زلزله بودن آنهاست. همینطور در صورت ریزش بنا، این پانل ها به دلیل ساختار سبک از تجمع آوار جلوگیری میکند و باعث کاهش آسیب ها میشود. تمامی این مزایا در صورت وقوع دیگر مشکلات و بلایای طبیعی نیز وجود دارد.http://www.paiapanel.ir

 

قابلیت نصب سریع از دیگر مواردی است که باعث افزایش سفارش ساخت تری دی پانل در چند سال اخیر شده است.

 

  • وزن سبک
  • کاهش دور ریز های ساختمانی و مصالح
  • جلوگیری از تخریب ساختمان برای جاسازی لوله ها
  • عایق بودن در برابر صدا و حرارت و سرما
  • سهولت در نصب سازه
  • و…
  • http://www.shpanel.ir

 

مزایای دیگری است که تری دی پانل

 

3d panel

 

متوجه معماران و ساختمان سازان میکند. در نهایت تمامی این مزیت ها میتواند باعث کاهش هزینه های اولیه در ساختمان سازی و علاوه بر آن، رفع هزینه های ثانویه شود. شناخته شدن این محصول در چند سال اخیر در کشور باعث افزایش تقاضا برای ساخت آن شده و در نهایت میتوان گفت محصول مذکور، پتانسیل افزایش قیمت در آینده ای نزدیک را دارد. برای تهیه آن و استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. http://www.panelsh.ir

 

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *